Soha ne feledjük: a horgolás élmény, ami jót tesz a léleknek, kiváló stresszoldó, teret ad a kreatív gondolatoknak és fejleszti az önismeretet.

2014. december 15., hétfő

kifordítom-befordítom

Most ismét a család kislány tagjainak készítettem sapkákat. Először egy rafinált sapkát mutatnék. Amikor elkezdtem készíteni még nem tudtam, hogy mit is szeretnék, milyen lesz a vége. Egy kis cserfes kislánynak készült, így gondoltam, hogy legyen mókás a sapka. Vagyis mindkét oldalát tudja használni. Az egyik oldalát vagányabbra készítettem, itt az acélkék fonál dominált, míg a másik oldalát finomabbra, elegánsabbra horgoltam. A várt siker nem maradt el. 







A másik sapka egy kis/nagy hercegnőnek készült, természetesen rózsaszín vonalon. A Red Heart Baby fonalhoz moher fonalat sodortam, így jött létre egy a puha, de mégis nagyon meleg sapka. A díszítését is egyszerűnek gondoltam. A moher fonallal kihangsúlyoztam a fontosabb részeket és végül egy masnit is kapott flitterekkel. Kedvenc lett ez is azonnal.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése