Soha ne feledjük: a horgolás élmény, ami jót tesz a léleknek, kiváló stresszoldó, teret ad a kreatív gondolatoknak és fejleszti az önismeretet.

2014. február 4., kedd

a horgolás, mint olyan

A horgolás eddig eszembe sem jutott, mint alkotási lehetőség. Nekem az olyan Nagymamás volt. Aztán a barátnőm tanácsára és internetes kutakodásaim eredményeképpen meggyőződtem arról, hogy a lányok lábszármelegítőit fel kell dobni valami díszítéssel. Így esett a választás a virágra. De azt horgolni kell! Azt pedig én nem tudok. Végül meghajlottam és elmentem venni egy horgolótűt, és belefogtam. Majd rájöttem, hogy ez sokkal egyszerűbb, mint a kötés, ha az ember tudja az alapokat. Sokkal mutatósabb, rengeteg trükköt lehet vele csinálni és nemkülönben haladósabb. Egy sapka, egy éjszaka, mondják a bölcsek. Az első virágomat néhányszor lebontottam, hozzá a videót párszor megnéztem, míg nem azt mondtam, hogy oké, virág formája van. Így kezdődött az én szerelmem a horgolótűvel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése